• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ajan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 25.05.2014
  • Ajan @ajan

    Bence genel bir sıkıntı var zaten ağ ayarlarini kontrol et dediğimde sizin baglantiniz iyi amabaska xbox sorunlari var benzeri bir problem çıkıyor.

    23 Mayıs 2020 - 22:54 Beğen
  • Ajan @ajan

    Bir önceki kampanyaya katıldığım için sanırım bende hala 59 Tl görünüyor ikisi de...

    11 Nisan 2019 - 21:17 Beğen
  • Ajan @ajan

    Son dönemde bu tarz durumlarla ben de çok karşılaşıyorum. Zaten eksik içerik vardı Türkiye'de şimdi olanlar da gidiyor. Mesela Yüzüklerin efendisi serisi 2 ay öncesine kadar vardı sonra uçtu...

    23 Ocak 2019 - 14:15 Beğen
  • Ajan @ajan

    F.lux iş gördü teşekkürler.

    17 Ocak 2019 - 12:18 Beğen
  • Ajan @ajan

    Bu da iyiymis ama saate göre yapıyor sanırım ben sürekli filtre ile kullanmak istiyorum oyle bir peogram var mıdır?

    15 Ocak 2019 - 15:28 Beğen
  • Ajan @ajan

    @nakah öyle hocam evet düşünemedik o an.

    02 Ocak 2019 - 20:25 Beğen
  • Ajan @ajan

    Ben de 3 ay önce 150 aknli 24 mbps tarifeye üye olmuştum 80 TL'ye. Gündemde de bahsedilmisti bire bir aynı hizmeti ben 30 lira fazla ödeyerek kullanıyorum 20 ay böyle kullanmış olacağım 🙂 neyse artık tek yaşadığımız adaletsizligimiz değil bu güzel ülkemizde 🙂

    02 Ocak 2019 - 01:13 Beğen
  • Ajan @ajan

    Evet işimi gördü, mp4 formatına çevirdi.

    26 Kasım 2018 - 20:36 Beğen
  • Ajan @ajan

    Hemen deniyorum, teşekkürler.

    25 Kasım 2018 - 23:17 Beğen
  • Ajan @ajan

    Bir sorum olacak. Horizon yaşamı sekmesi altında "baş başa" diye bir ayar var o ne anlama geliyor?

    13 Ekim 2018 - 18:18 Beğen
  • Ajan @ajan

    Bunu görmemişim iyiymiş baya:)

    11 Ocak 2017 - 15:48 Beğen
  • Ajan @ajan

    Bu assasin creed oyununu nasıl indireceğimizi bilen var mı ? uplayi indirdim free games bölümünde assassin creed görünmüyor.

    10 Aralık 2016 - 11:10 Beğen
  • Ajan @ajan

    Ben de ikisi arasında kaldım çok araştırdım. Mi4C'de global kararlı sürümü yok. Multirom atmanız lazım ondan da ben anlamıyorum bu yüzden Mi4 aldım. HB'den yeni seri Mi4'ler 6.0.1 ile çıkıyor güncellemeleri OTA'dan alıyor. Kasa kalitesi bariz Mi4'te daha iyi. İşlemci ve diğer bir kaç donanımsal yenilik dışında bir avantajını görmedim. Sonuçta eğer donanımınız eski ve ağır değilse donanım farkını benchmark ve bir kaç oyun dışında hissetmezsin ama yazılım kullanımda her an etki eder. 5.0 dan 6.0.1 e geçtiğim için bunu daha iyi anladım. Bu yüzden donanım mı yazılım mı diye düşündüm yazılım kararlılığı daha ağır bastı. Sonuç olarak ben Mi4 ü öneririm.

    03 Aralık 2016 - 00:01 Beğen
  • Ajan @ajan

    nerde zombi vampir süper kahraman varsa toplamışlar:D

    05 Aralık 2015 - 00:01 Beğen
  • Ajan @ajan

    Fiyat bir adım fazla olsa da windows 10lu tablet pcler, günlük kullanım office programları uygulama oyunları gibi ihtiyaçları karşılıyor. Bu tarz ürünlere de ihtiyaç var bence. Herkes ister tabi böyle ürünlerin de üst düzey donanıma sahip olmasını da 2000 den başlıyor onlar:) Kusura bakmayın da böyle bir ürüne "çöp" demek teknoloji ukalalığından başka bir şey değil; çünkü zaten ürünün durumu belli:))

    25 Kasım 2015 - 00:18 Beğen
  • Ajan @ajan

    Öyle "boğaziçi birinci odtü ikinci abi yeaa" ezberi değil bu kıstaslar belli bu kıstaslar sonucunda çıkan tabloda bu, hemen bir şeyler arıyorsunuz altında:) (hayır odtülü değilim:))

    26 Ekim 2015 - 23:56 Beğen
  • Ajan @ajan

    PlayStation 4 iyi güzel de her evde onun hakkını verecek güzel bir ekran olduğunu nerden biliyosunuz PS4 alan adam yanında bide sağlam bir ekran alacak ki üst sınırı yok 😀

    Victor diye bir marka var gaming laptoplar üretiyor oraya bi bak derim . http://www.victor.com.tr

    13 Eylül 2015 - 23:36 Beğen
  • Ajan @ajan

    Hamdi bey Apple sunumundan etkilenmiş gibi geldi bana:) soylediklerinden bazılarına katilsamda apple fanı tarzi yorumlar sezdim:)

    12 Eylül 2015 - 01:29 Beğen 1
  • Ajan @ajan

    aveanın arkasında telekomun olması bence bir şey farketmez, çok klişe bir muhabbet ama şehir merkezlerinin biraz dışına çık bırakın 3g yi edge i telefon çekmiyor yıl 2015...

    31 Ağustos 2015 - 12:19 Beğen 1
  • Ajan @ajan

    Çoğunu okudum da anlamadım sonuç olarak ne yapalım tam olarak

    30 Temmuz 2015 - 18:29 Beğen
  • Durum (45)
  • Yorum (111)
  • Takipçi (50)
  • Takip edilen (79)
  • Favori (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum