aynen bende de böyle oldu tek bende değilmiş
levent abinin yorumları güzel gerçekten; insanların direk anlayacağı şekilde anlatması lg nin 5 kameralı haberindeki örneğinde olduğu gibi.
Plus'ın böyle güzelliklere itirazım yok ama plusdan sonra sadece oyun ağırlıklı incelemelerden ve gündem vs. başka hobi veya başka diğer ekstra içerikde olmalı bence.
@zeus ama orda bakarsanız recep baltaş kyk borcu için yazmış zaten ! Genel af konusu ayrı tartışma o da olmamalı yani adamın örnek trafik cezası af edilsin mi? örnek adamın devlete vergi borcu var af edilsin mi ?
bence recep baltaş çok haklı birşey demiş ona af çıkar buna af çıkar ben ödedim borcumu hiçde af olmadan çatır çatır, sizin implant yapmanız ile bunun ne alakası var, bu basit birşey siz bugün bunu affederseniz yarın kimse vergi borcunu ödemez niye? çünkü af çıkacak diye bekler, tarafsız bir şekilde düşünelim. borcu olan kişi için güzel bir haber bu ama borcunu tam eksiksiz ödeyen adam da derki biz enayi gibi ödedikder keşke bekleseydik derler doğru mu bu ?
Asus zenfone 3 kullanıyorum çok memnunum murat abinin dediği gibi bizim ülkede ekonomik açıdan alınabilecek telefonların başında geliyor, Not: Güncelleme konusunda sorun yok en azından benim telefonumda güncelleniyor ama nereye kadar tabi
Bende de var o problem şuan akg kulaçiçi y40 dı heralde onu kullanıyorum dum memnun değilim güzel bir kulak üstü varsa bende alacağım takip
Ts deki geliştiriciletden makul ücretler ile destek alınabilir, googleplay de var bir iki tane ama onlar resmi değil
Kredi kartı bilgilerimi kaydediyor mu kart tanımlama kısmında,? Birde bir mobil uygulama şart
Merhaba ben teknoseyir i nerdeyse ilk açıldığından beri takip ediyorum, o zaman üniversite ye gidiyordum şimdi çalışıyorum artık sadece youtube üzerinden takip ediyorum televizyondaki youtube uygulamasından keşke vimeo daki olay youtube için olabilseydi, ama bence kesinlikle mobil uygulama olması gerekiyor, çünkü mesela ben sürekli Web sitesine giremiyorum sürekli ama güzel bir mobil uygulama olursa çok daha güzel olur, ama üye olacağım o kadar senedir aldığım herşey de bana alma kararımı değiştirdi ve yönlendirdi. Hayırlı olsun
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok güzel olmuş, kuzey kore hakkında internetteki bilgilerden başka birşey bilmiyorduk, oraya gidip gören birinin deneyimlerini izlemek güzel olmuş.