https://www.youtube.com/watch?v=2r1WttEc2XQ ülkemizdeki dolandırılık durumu çağ atlıyor bu konuyu da inceleyin lütfen
https://www.youtube.com/watch?v=2r1WttEc2XQ ülkemizdeki dolandırılık durumu çağ atlıyor bu konuyu da inceleyin lütfen
Wolfenstein'in 2009 versionu steam de vardı eskiden niye ise kaldırmışlar oyunu

Z2 kendine has bir format kullanıyorsa diski taktığın anda biçimlendirme yapıyor olabilir.iyi günler kardeşim
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Helal olsun