Vantage ile Utility kurulumunu da yapmadım onları kurunca düzelme olur mu sizce? Gönderdiğiniz linkteki işlemi yaparken bilgisayara başka zararlar vermekten korkuyorum ama en son ihtimal ona bakmak olucak 🙁
Vantage ile Utility kurulumunu da yapmadım onları kurunca düzelme olur mu sizce? Gönderdiğiniz linkteki işlemi yaparken bilgisayara başka zararlar vermekten korkuyorum ama en son ihtimal ona bakmak olucak 🙁
Merhabalar bilgisayarı daha yeni aldım ve bilgisayarı kapatınca num lock ile caps lock ışıģı açık kalıyor bu normal midir? Kapanıyorsa nasıl kapatabiliriz.Yardımcı olursanız çok sevinirim
Son bir saat içinde 171 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Valla hocam ne vantage a ne başka birşeye dokundum.Bir de ilk açtım bilgisayarı bir dakika olmadan kapattı kendini daha da korkuttu beni.Power tuşunda ışık yok hocam sadece caps lock numlock yanıyor