ya arkadaşlar ben de ne handoff ne de mac bilgisayardan telefona cevap verme özellikleri çalışıyor. Acaba yardımcı olabilecek bi arkadaş olursa sevinirim. Ha bu arada mac bilgisayarım ve iPhone telefonum en son sürümleri kullanıyor.
bilader "bitrate" hakkında kısa ve öz açıklama yapabilecek arkadaş aranıyor...
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ya arkadaşlar ben de ne handoff ne de mac bilgisayardan telefona cevap verme özellikleri çalışıyor. Acaba yardımcı olabilecek bi arkadaş olursa sevinirim. Ha bu arada mac bilgisayarım ve iPhone telefonum en son sürümleri kullanıyor.