Akıllı telefon satışlarının düşüşü firmaları nasıl etkileyecek?

İstatistiklere göre akıllı telefon pazarı küçülüyor. Hem Android hem iOS tabanlı telefonlar, üreticilerine daha az kazandırıyor. Bu durum bu şekilde devam eder mi ve ederse ne olur konularını tartışıyoruz.

Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY

Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/

TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT

Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ►https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir

TeknoSeyir kanalı, Türkiye'nin yeni nesil teknoloji platformu TeknoSeyir'in teknolojiyle ilgili son gelişmeleri verdiği YouTube hesabıdır. Teknolojik ürün incelemelerine, teknolojiyle ilgili son gelişmelere bu hesaptan ulaşabilirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 43
  • netstat @netstat

    ben aldığım 500 liralık telefonu 2-3 yıl kullanıyorum. muhtemelen bu piyasaya bu kadar kazandıranlar iphone, samsung vb her son çıkan modelini alan tipler.

  • BRN @brnspawn

    BB OS 10'da Amazonla ortak geliştirilmiş gömülü Android 4.4.2 işletim sistemi de var. Aslında temelde Android uygulamaları çalıştıyor, .apk uzantısı açmakta.

  • godzilla87 @godzilla87

    LG gibi çözümler üretmeye zorlayacak. LG, durumun farkına vararak ilk hamleyi yapmak istedi ama başarılı olmadı. Çok da başarısız diyemeyiz gerçi ama beklediklerini bulamadılar. Her yıl yeni bir model çıkarmak yerine 2 yılda bir model çıkarılabilir. Her yeni modeli satın almak isteyen kullanıcılar daha da cesaretlendirilmiş olur. Bir de günümüzde, çevrimiçi servislerin yaygınlaşmaya başladığı bir devirdeyiz. Bu hizmetlerde amaç cep telefonu olan tüm kullanıcıları hedef kitlesine oturtmak. Bugün spotify, netflix gibi servisleri iphone 4s'te dahi kullanabiliyorsunuz. Hal böyle olunca bu servisleri kullanmak için cihaz değiştirmeye ihtiyaç kalmıyor. Alacağı yeni cihazda da aynı şeyleri yapacak bir kişi de "neden değiştireyim" diyor.

  • Mustafa Tayfur @mtayfur83

    Telefon son 10 yılda tıpkı PC gibi çok hızlı ilerledi, artık 15 yaşındaki her bir gencin cebinde 1000 TL lık telefon görmek mümkün oldu. Dolayısıyla pazar doyum noktasına vardı. Bununla beraber telefonlar öyle geliştilerki bundan 3 yıl evvel çıkmış LG G2 kullanan birisi tutupta G3 yada G4 ü çok özel bir nedeni yoksa neden alsın ki. Almak için ya parası çok olacak yada akıldan noksan olacak...