Ee buna biz ne yapabiliriz ki yazık günahı paraya ya insanları nasıl somurceklerini sasiriyolar
Ee buna biz ne yapabiliriz ki yazık günahı paraya ya insanları nasıl somurceklerini sasiriyolar
Benim 1 aylık telefonum bozuldu gm 5plus almıştım bigün birden erkan gitti ne oldu anlamadım sonra servise gönderdik sıvı teması denip 660tl fatura çıkardılar dokunmatigi çalışıyordu sadece erkan yoktu 1000tllik telefona 660 tl fatura hala da serviste bekliyo ne o ocak bilmiyorum
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Peki tesekkurler