Gears of War'un Son Oyunu Gears 5 Oynuyoruz
Levent abi ile beraber Gears 5 oynuyoruz. Oyun Windows mağazasında ve Steam'de bulunuyor. PC oyuncularına da hitap eden bu oyunu oynamak için önceki bölümleri oynamış olmanız gerekmiyor.
Levent abi ile beraber Gears 5 oynuyoruz. Oyun Windows mağazasında ve Steam'de bulunuyor. PC oyuncularına da hitap eden bu oyunu oynamak için önceki bölümleri oynamış olmanız gerekmiyor.
Son bir saat içinde 198 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

Gears 5 kesinlikle oynanması gereken bir oyun. Grafikler hem çok iyi hemde 7680 gibi bir çözünürlükle min 75 fps düştü ve 110 fps gibi oynadım. Grafikleri geçtim seslerde inanılmaz.
Dolby Atmos destekliyor. İlk bölümde göle inerken tepedeki helikopter sesleri ve ilerlerken duvarların oyun boyunca yıkılma sesleri. Sanki kafama taşlar düşüyormuş gibi oluyor. Uçan yaratıklar. Hem görüntü hem ses olarak inanılmaz keyifli. Kontrolcü ile de zor olmuyor. Oturma salonunuzda oynayabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=jK-VFaBh6Gg
Harika murat abi çok spoiler veriyor.
Bu durumlarda yönetmen koltuğuna geçse daha iyi olur
hımmm ver bak eline 80-89 yapımı oyun nasılda oynar ♤
nes kolu ile oynamıyor diye performansı düşüyor biraz □
Beraber oynayacak var mı?