klavyede bişey yok benim xperia da da aynı klavye var tuşlar aynı yerde
abi zaten adamların amacı da o; 5 atm yazsa sadece o kadar etkili olmazdı insanların gözünde. gmd yi s3 le aynı donanım diye sattı adamlar millete sırf dört çekirdek diye.
adamlar incelemicez sormayın dedi ya hgd de geçen hafta firma cevap vermiyo dediler ki artık bi esprisi de yok o telefonun xperiz z 1300 nexus 5 1200 lira hepsibburada da donanım kağıt üzerinde düşük olsa da bu telefonların arkasında devler var bu bile yeter
seiko ilk quartz saatini yanlış hatırlamıyorsam 100 bin dolara satmış bunun da iki sene sonra fiyatı beş lira
saatlerde yazan o elli metreler derinlik anlamında değildir abi çok özel saatler ancak o derinliklerde kullanılabilir sizinde dediğiniz gibi el yüz yıkama için su geçirmez banyoda bile garantisi yok elli metre değerinin 100 metre yazanlar ancak denizde falan geçirmez
süper olurdu düşük kalmış güncelleme almayan telefonlara gelse mesela 5 dolara satsalar her isteyen telefonuna kursa androidi ve güncelleme vermeyen firmaları çok tutuştururdu 🙂
artık tasarımı sabitledi gibi markalar z2 z1 m2 ,g2 g3, mini ,s4, s5, mini falan bunların arasındaki farkı meraklısı harici kimse anlamaz. zaten ne ekran ne hız bakımından çok üzmez izsanları bu aletler işin içinde olan birileri gelipte bu böyle falan demeden pek üçü başi anlayan yok sokakta. bunları söylüyorum çünkü bi arkadaşın elindeki siyah htc one a nexus beş mi o demiş adamım ben az çok bu telefon işine bakan biri olarak[ telefon kılıftaydı ucundan gördüm]. ki onu da geçtim benin 2012 model telefona xperia deyince z mi diyen oldu. z1 ortalama 2000 tl z2 fiyatı ne olur artık bilinmez ki m2 1000 tl civarı olacaktır isim farklı çünkü mini ismi yok. alıpta z2 dense kimsede hayır z2 değil o demez. bütün bunları geçtim replika telefonlarla [özellikle s3] gerçeğini bile ayırt etmek zor normal bi kullanıcı için. ekran boyutu s3 e daha yakın olan replika s4 bile gördüm ben kimsede s4 değil bu kardeşim demedi. bu kadar lafın sonunda konu aslında telefonların büyük yüzdeyle tasarımları için alındığını anlatmak bide marka tabi aslında akıllı kullanıcı için markanın sabit tasarımlı cihazlar sunması avantaj m2 varken neden z2 alayım ki z2 nin mucizesi ne?
sony nin suya dayanıklı ilk android telefonu z değil ki go ve acro s telefonları var bunlar neden göz ardı ediliyo bilinmiyo olmasını pek zandetmiyorum bukadar teknoloji içinde 2012 model telefonlar bunlar z de 2013 model biraz haksızlık oluyo gibi geldi bana
para yatırıp aldık diyelim bu sanal altınlardan peki bunun dağıtımcısı kim para kimin kasasında duruyo döngü nasıl sağlanıyo bunları anlamadım pek
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
fiyat çok önemli abi ben birkaç aydır sizi izliyorum reklam yapmışsınız yapmamışsınız çok önemli değil plus üye olmak bunun avantajından yararlanmak falanda önemli değil benim için muhabbetiniz güzel( biz sadece dinlesekte )ben bunu seviyorum bi çayda ısmarlarım bu muhabbete çok problem değil.