şöyle yurtdışına gidip fotoğraf paylaşıyorsunuzya çok imreniyorum.bende gitmek isterdim ama işte.. bu arada fotoğraflar çok güzel.
şöyle yurtdışına gidip fotoğraf paylaşıyorsunuzya çok imreniyorum.bende gitmek isterdim ama işte.. bu arada fotoğraflar çok güzel.
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yanlış hatırlamıyorsam askerde bot olarak yds ile bir marka daha vardı 2'si kullanılıyor sadece.genelde dar gelmemesi için 1 numara büyük alın diyorlar.tahminimce iyi olur ayağına.