tamam hocam beklemedeyim
Hocam şu an piyasada herkes log işini tamamen maddiyata dökmüş. Her konuda bilgi bulabilirken mikrotik konusunda birkaç şahıs harici bilgi dağıtan yol gösteren kimse yok gibi. Youtube'de Nihat diye bir arkadaş var varolsun onun sayesinde kurulum hotspot olayları hakkında bilgi edindim ama loglama konusunda sıkıntı yaşıyorum.Umarım bu kısmıda bir şekilde hallederim
Bu videonuzu inceleyeceğim. Diğer videonuzuda en yakın zamanda bekliyorum hocam. Yardımınız için çok teşekkür ederim.
İnternet cafe evet. İpler sabit. Ben wifi kullananların loglarını almak istiyorum hocam. Cafe pclerinin loglarını filtre proogramım tutuyor
Cihazın hız sınırı olayını kullanıyorum. Çok detaylı bir cihaz . Sadece 5651 yasasına uygun formatı mikrotik üzerinden nasıl hazırlıyorum onu halledemedim hocam. İp adresi başlangıç saati bitiş saati mac adresi formatında bir log istiyor tib. http://tib.gov.tr/dokumanlar/Ornek_Dahili_IP_Dagitim_Logu.txt bu adresteki formatı nasıl elde edebilirim acaba?
Hocam kendi kafemde hotspot olarak kullanıyorum. aynı zamanda birde router bağladım onun üzerinden wifi olarakda veriyorum
PCMODTR hocam. Mikrotik haplite rb941-2nd var bende. 5651'e göre log tutmak istiyorum ama hiçbir yerde bilgi bulamadım.Yardımcı olma ihtimaliniz varmı bana acaba
Son bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hocam elleriniz dert görmesin teşekkür ederim ilginiz için