Spin 30 KG Vinyl Dambıl Set
#spor Merhaba arkadaşlar. http://www.hepsiburada.com/liste/spin-30-kg-vinyl-dambil-set/productDetails.aspx?productId=sporvedscs522&categoryId=387329 linkteki ürünü bugün almış bulunmaktayım. Uzun süredir böyle bir dambıl seti almak istiyordum. Online satış sitelerinde daha uygun fiyatlı olduğu için bu seti tercih ettim. Daha önce hiç salona gitmişliğim yok ve hem diyette olduğum için hem de boş vaktimi değerlendirmek için faydası olacağını düşündüğümden satın aldım.
Öncelikle; uzun araştırmalarım sonucu ürün fiyat performans olarak en uygun ürünlerden biri.
İstanbul Pendikte oturuyorum ve ürün elime 2. gün ulaştı. Kargo olarak yurtiçi kargoyla geldi ve teslimatın hızlı olması artı değer.
Dambılların içi kum gibi bir maddeden oluşuyor ve sadece gelen 1.5 kiloluk dambılın biri hafif kum akıtıyor. Onun haricinde bir sıkıntı yok.
Ürünün bence en büyük kusuru dambılların takılacağı barın biraz uzun olması. Denemek için 3'er kilo taktım ve keşke daha kısa olsaydı diye düşündüm.
Kalite olarak sanırım yeni başlayanlar ve hevesli arkadaşlar için iyi bir ürün gibi geldi. Koku, çatlak vs. gibi şeyler yok.
Son olarak dambılların ağırlığı 28 kilo barların ağırlığı 1'ler kilo. Fiyatı da 62.99tl.
6'şar kilo + 1'er kilo da bar ağırlığıyla totalde 14 kiloda deneme yaptım ve pek zorlanmadım.
Bir süre bu kiloda çalışmayı düşünüyorum. 🙂 Sorusu olan yada şöyle çalış diye önerisi olan varsa yazarsa memnun olurum. Yaş 24 boy 1.76 1.5 senedir baya kilo aldığımdan şu an kilom 85 hedef:75 kilo 😛
Valla olsa çok iyi olurdu. Çünkü salona gitmeyen biri evde yaparken neyi doğru yapıp neyi yanlış yaptığını görüp ona göre kendini düzeltebilirdi. 🙂
Bir zaman sonra sana hafif gelcek ağırlığı arttırman gerekicek. Bende evde yapıyorum genel olarak 50 kg var ve hafif geliyor bence kumlu yerine dokum veya krom olanlara yönel.
Başlangıç için bunu aldım. Önce bunu hazmedeyim ilerisi için tabi ki dediğin doğru 🙂
50 KG ile yan kol çalış bakayım hafifliği göreyim 😀 Pazular için normal olabilir, yan kolda 50 kilo çalış 😀
@atokyuz Bende düz bar var toplamda 60 kg hem dambıldakileri hemde bara aldığım ağırlıkları takınca. Dambıl ise tek kol 40 kg kaldırıyorum şu anda fakat artık sporu çok sık yapamıyordum orası burası derken vucut söndü toparlamaya çalışıyoruz önceden düz barda 60kg çok rahat kaldırıyordum zamanla ara verince sönüyor hemen devamlılık şart.
@cromwelle Yan kol'dan bahsediyorum ben yalnız ben. 😀 Başarılar...
daha 2 gün önce decathlon dan 2 tane 5 kg luk dambıl almıştım 64 lira.... demekki pahalıymış, geri verip bunu bari alayım, hem ağır geliyor bu bana çalışmalarım sırasında,
en azından senin önerdiğinde ağırlık değişiyor
Aynen ağırlığın değişmesi bence çok önemli. İlerledikçe arttırmak için.
Dambıla sensör koymak yerine Kinect yardımı ile hareketler izlenebilir.XONE zaten egzersiz yaptırtabiliyor.
Zorlanmadan gelişim olmaz ama 🙂
kas yapmaya çalışmıyoru açıkçası... zayıflamak için
biraz önce bende bunun daha hafif versiyonunu aldım.
benim için daha ucuz olması ve ağırlığın değişebiliyor olması idi, ayrıca elimdeki dambıllar daha ağır geliyor bana, yarın geri gedip iade edeyim bari