Emma Stone ve Jonah Hill'in başrollerinde oldukları yeni bilimkurgu dizisi Maniac'ın ilk fragmanı geldi. Netflix 21 Eylül. Mini dizi olacak 🙁 #Dizi #Maniac #Netflix
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

3-4 sezon iyi oluyo bence ya yoksa bağlanamıyorum diziye 🙁 Sharp Objects izliyorum mesela şimdi, mini dizi. Amy Adams oyunculuğu döktürmüş. Sırf onun için izlenir ama dizinin biraz sorunları var. Anlatmak istediği şeyi anlatmak konusunda. Özellikle sahne geçişleri ve görüntülerle bişeyleri anlatmaya çalışması çok kötü. Senaryo fena değil aslında ama yönetmenlik berbat. Amy Adams olmasa izlemezdim muhtemelen. Dizi sanki "ben zaten 10. bölümden sonra yokum" havası veriyor yani yeterince oturmamış bazı şeyler. Minidizi olacağı için yeterince detaylandırılmamış gibi... Mini dizileri pek sevemedim hep böyle sebepler yüzünden 🙁 Amy Adams Game of Thrones'ta falan olsaydı keşke 😀
The Sinner isimli bir mini dizi vardı. İlk sezon çok keyifliydi. Şimdi bambaşka bir konu ile 2. sezon gelmiş. Eğer böyle gelecekse, bence devam sezonları gelsin mini dizilerinde. Ancak öbür türlü sakız gibi uzatıyorlar. Çünkü mini dizi olarak planlanmış olmasına rağmen dizi tutunca hikayeyi hızlıca yazıp, saçma noktalara götürüyorlar.
IBM logosu değil mi o yaa 🙂