Bazen her şeyi geride bırakıp gitmek istiyorum. Size'de oluyor mu?
Son bir saat içinde 189 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olmaz mı?
Dimi...
Geriye bir bakıyorum hanım ve 2 çocuk var sonra bir daha geriye bakmadan ileri devam ediyorum. 🙂
Allah sabır, sıhhat ve huzur versin inşallah...
@lterlemez Teşekkür ederim, Amin cümlemize inşallah.
Eşinizle mutluluklar dilerim ve çocuklarınıza ileri ki hayatlarında başarılar dilerim.
@erkankaraca Çok Teşekkür ederim...
Heye, oluyor.
olur hocam.
Fazlada gaza gelmemek lazım pişman olmamak için.
üşeniyorum yoksa çoktan bırakıp gitmiştim 😀