Tüm Vodafone'lu arkadaşların dikkatine! (faturalı+faturasız). Vodafone sizin talebiniz olmadığı halde, hattınıza "Güvenli Depo 100 GB" Aylık 4.90TL tanımlıyor. Ailemdeki 4 hattan 2'sine bunu yaptılar. Siz de kontrol edin. Bu paket kendini otomatik yeniliyor. Her ay sizden 4.90TL alacaklar. Çevrenizdeki arkadaşlarınızı da uyarın. Online işlem merkezinden "Tarife ve Paketlerim" e baksınlar. Eğer tanımlı ise burada gözüküyor. İptal edilip paramı iade etmeleri için vodafonu aradım. Bakalım iade edecekler mi?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim fatura zaten 4.9 😀
bende yok, otomatik tanımlanmaz, bir tuzak vardır mutlaka... ayrıca rakiplerine göre #vodafonecandır