2.Dünya Savaşı olacağı belli oldu. #BattlefieldV
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Parmak sembolizmi var ilginç... 😀 https://teknoseyir.com/durum/880672
Adam akıllı bir senaryosu, hikayesi olsun da isterse 2. galaksi savaşında geçsin.
2.Dünya Savaşı konulu oyun. Çok yaratıcı.
Aslında 2. Dünya Savaşı için bir sürü senaryo var ama seri numarasına tek bir senaryo verirler mi bilemem? Market Garden Operasyonu, Bulge Savaşı, Normandiya Çıkarması, Sardunya ve İtalya Çıkarması; Pasifik Sahnesinde ise oldukça kanlı ada çıkarmaları var, Pearl Harbor Saldırısı var. Bunlardan çok güzel senaryolar çıkar ama bir araya getirmeden yapmaları lazım.
BF1'de olduğu gibi bölüm bölüm yaparlarsa dediğin bölümler güzel olabilir.
@blackfyre; Aslında artık yapmalılar. Yani, 2. Dünya Savaşının ilk gününden Pasifik Sahnesindeki son gününe kadar süren bir oyun gider artık, gitmelidir de. Böyle bölük pürçük, biraz oradan biraz buradan sıktı. Adam gibi, Tom Hanks'in Band of Brothers ve The Pasific dizilerinde yaptığı şekilde, bir anlatım altında yapmalılar. Bir şaheser gerekiyor artık.