Kart tanımlarken son kullanma tarihi hangi formatta girmemiz gerektiği belirtseniz iyi olabilir. Placeholder üzerinde gözüküyorsa da benim ekranda gözükmedi de 🙂 @hkellecioglu
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fark etmemesi lazım.12/ 2024 ya da 12/24 ikisi de çalışır. Zaten arayüz otomatik ay ve yıla ayırıyor olmalı.
Havale seçeneğiyle sipariş verdikten sonra siparişiniz alınmıştır mesajı gelmiyor. 2 kez sipariş vermeyi denedim, mail gelince farkettim siparişin alındığını. 2 tane sipariş verildi
Kartın üzerinde yazan format. 2 rakam girince araya kendisi "/" koyuyor zaten.
00/0000 şeklinde yazdım kabul etti.
O zaman benim sistemde sorun çıkardı. İkinci yazışımda kabul etti ama bir sorun değil münferit bir durum olmus o zaman:)