Plus fikrinin hayata geçiyor olması çok güzel. 15 tl de makul bir ücret.Belki bu sayede tekno seyire gelmeyen bir ürün alınıp incelemesi de yapılabilir. Abone ol butonunu biran önce görmek istiyorum 🙂
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 244 ziyaretçi, 95 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
evet, ben de youtube dan haberim oldu, 4 yıl olmuş login olmayalı, giriş yapmadan hemen her gün takip ediyordum:) abone olmak için giriş yaptım ama abone ol yok şuan pasif galiba. Seviyoz seni TeknoSeyir.