The Crew 2 önyüklemesi tamam. Bugün içerisinde erişime açılacak.
#akış #Oyun #Uplay #TheCrew2

The Crew 2 önyüklemesi tamam. Bugün içerisinde erişime açılacak.
#akış #Oyun #Uplay #TheCrew2

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kapalı beta davetiyesi gelmiş ohhh sonunda deneyebilicem 🙂
Galiba önceden kayıt olman gerekiyordu. @ardazeytin
akıyor
Şimdi oyuna girdim. Gerçekten iyi ve beklemeye değer bir şey... Paybackçiler ağlasın dursun dandik fizikli kullanışsız arabalarıyla 😀 Sürüş hissiyatı, araç ağırlığı, direksiyon hassasiyeti, dönüşleri kullanışı gayet iyi böyle arcade bir oyun için olması gereken kalitede tabi görsel vs. paylaşmak yasak ama akıcı bir şekilde 60 fps oynadım grafikler iyi... otomobil sporcusu olduğunuz varsayılarak bir hikaye kurulmuş çevre ona göre hazırlanmış. Şaka maka Forza'ya ciddi alternatif geliyor. The Crew'dan ders çıkarmışlar. Çıkış tarihi açıklanınca ön sipariş vericem zaten birçok kapalı beta ve açık beta olur. Yani özetle oyun iyi... kafana göre al gez uç denizde git... yarış liglerini de eklemeleri güzel hareket çünkü herkes simülatörde uğraşamaz.... çok oynayacağım bir oyun 🙂
optimizasyon berbat alpha diye sanırım. backfire sesleri fazlaydı. araç sesleri yine gerçeğine çok yakın değildi.
evet sesler dengesiz orada çok basit kalıyor