#TeknoYardım #akış
Vestel 32HB5000 modeli televizyonum var. Çözünürlüğü 1366 X 768. Bu televizyonla ps4 ve Nintendo Switch kullanabilir miyim ? Görüntü ve oynanabilirlik kabul edilelebilir seviyede olur mu?
#TeknoYardım #akış
Vestel 32HB5000 modeli televizyonum var. Çözünürlüğü 1366 X 768. Bu televizyonla ps4 ve Nintendo Switch kullanabilir miyim ? Görüntü ve oynanabilirlik kabul edilelebilir seviyede olur mu?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bende FHD olanı var. xbox 360 bağladım... valla ne yaolan söyleyeyim, görüntü kalitesinden memnun değilim.