Şu an kullandığım hostun süresinin dolması ile yaklaşık 3 yıllık blogumu @ipekhosting 'e taşıyacağım sanırım. Hatta sıfırdan daha düzgün bir başlangıç yapacağım. Buradaki yorumlara bakılırsa @ipekhosting ve @yasinilkaya ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor Multi Standart Paket'i ile. Hadi hayırlısı 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap