Herkese iyi akşamlar öncelikle
Bir logitech F310 gamepad e sahibim ve B tuşu yaklaşık 1 hafta önce çok daha yumuşak basmaya başladı diğer tuşlardan daha gevşek duruyor.
Garantisi bittiği için gönderemiyorum her hangi bir çözümünü bilen varsa çok makbule geçer.

BeğenFavori PaylaşYorum yap