iPhone X’in ekranı neden telefonun içinde katlanıyor? @gamsizm @hkellecioglu videoda bahsetmemiş, bu konuda konuşan da yok ortalıkta. Bilen var mı, ne işe yarıyor?

iPhone X’in ekranı neden telefonun içinde katlanıyor? @gamsizm @hkellecioglu videoda bahsetmemiş, bu konuda konuşan da yok ortalıkta. Bilen var mı, ne işe yarıyor?

Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
seneye de iphone edge çıkar 🙂
@mertalkan Apple çizgisini bozmaz.
Yapacağı en fazla buydu zaten.
2.5D denilen şey
Sorunuzun cevabı burada tartışılmış belki göz atmak istersiniz.https://teknoseyir.com/durum/759161