Merhabalar, işlemci için soğutucu alacağım.
Cooler Master Hyper 612 v2 & Cooler Master Hyper T4
arasında kaldım. 612 nin kalın ve çok borulu olması avantaj mıdır? Yoksa aradaki fark sadece 3-5 derece mi olur?
#akış #TeknoYardım #sogutucu #CPUSoğutma
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Peki önereceğiniz bir soğutucu varmıdır Cooler Master da. Veya Cm Hyper 212X vs 612 v2 arasında hangisidir?
@xsoldier Çok teşekkürler 212X aldım ✌ Detayları paylaşırım.