Arkadaşlar merhaba. Dizüstü bilgisayarımın düşüp hard diskini bozulmasıyla bilgisayarsız kaldım. Böyle bir sistem düşünüyorum. Bayramdan sonra alacağım. Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim. #akış #AMD #sistem #ekrankartı

BeğenFavori PaylaşYorum yap