Asgardia vatandaşı da olduk tamamdır 😀 Yalnız ilginç olan kısım, en çok başvurunun Türkiye'den gelmesi. Bizden sonra Çin var. Şehir olarak da İstanbul açık ara önde. Anayasayı Türkçe bile yapmışlar bu yüzden. Galiba ülkeden kaçmak isteyen çok kişi var 😀 #Asgardia

En fazla başvuru çin 2. türkiye. Şimdi senle topraaam diye konuşsam abest kaçmıyor sanırım 🙂
Hayır 1. Türkiye 😀 Yok sonuçta abes kaçmaz çifte toprak olduk bide 😛
@protego kendimi güncellememişim pardon. Oranın resmi dilinide türkçe yaptık mı tamamdır. Gene kavimle göçü etkisi yaratacağız az kaldı.
@zmuratk Kurucu Azerbaycanlı'ymış sanırım olabilir yani resmi dil türkçe olsun diye ayaklanabilir bizimkiler mümkün 😀
Tebrikler.... yorum yok.. darısı başımıza..
İlk uzay gemisiyle giderim 😛 😛
hiç dikkat etmemiştim baya güldürdün 😀 😀 😀
Uumut fakirin ekmeğidir demişler, bir gün olur molur bu işten bişey çıkar, TC kimlik numaraları ele ayağa düştü bari oradaki kimlik numaram ortalıkta gezmesin dedim 😀 😀 😀
dünya ne zaman bana kalacak şimdi siz onu deyin bana... 😛 Earth of ERDOĞAN 😛 amerika kıtasının adını island of ERDOĞAN yapıcam ilk önce avrupa'ya dokunmam herhalde 😀
Türk adam biliyor basina gelecekleri 😀
Onu düşünerekten anayasayı okudum bir hinlik yok gibi 😀
"istikbal göklerdedir" demem de yeterlidir aslında
https://www.youtube.com/watch?v=jYEMTTTVLjM