Asgardia vatandaşı da olduk tamamdır 😀 Yalnız ilginç olan kısım, en çok başvurunun Türkiye'den gelmesi. Bizden sonra Çin var. Şehir olarak da İstanbul açık ara önde. Anayasayı Türkçe bile yapmışlar bu yüzden. Galiba ülkeden kaçmak isteyen çok kişi var 😀 #Asgardia

BeğenFavori PaylaşYorum yap