Hiç kimse olumlu yönünü görmemiş.
Levet Abi de Hamdi Abi de gönüllerince konuşabilecekler. Bana uyar.
Uymasa ne olacaktı?
Hiç kimse olumlu yönünü görmemiş.
Levet Abi de Hamdi Abi de gönüllerince konuşabilecekler. Bana uyar.
Uymasa ne olacaktı?
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.