Bardak ve anahtarlığı bugün teslim aldım. Yalan yok, bardağı fotoğraflardan pek beğenmemiştim ama gelince gördüm ki haksızlık etmişim. Moka için ideal bardağımı bulmuş oldum. Ellerinize sağlık @gamsizm @hkellecioglu #teknoseyirbardak #akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Moka. Moka cezvesiyle yapılan. Starbuckstaki gibi şuruplu şerbetli olan değil yani.
Kaç numara anahtarlık?
97
Valla size katılıyorum, biz de ailecek kahve içmeyi çok severiz, kahve makinemizin ölçüsüyle tam uyumlu çıktı daha bir sevdim bardağı 😀
Olmayan fotoğrafçılık bilgime bardaktaki buğu da eklenince bu kadar oldu ama en azından kremayı yakalamayı az da olsa başardım.