Bunu kim alır? 60 verirken 75 alıyorsun düşen zaten 24 yüce turknette.
adamlar sana 89'a 25 satıyor.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

99 tl olan halini kullanıyorum 10 tl daha az ödeyeceğim anlamına geliyor
Turknet tarikatına katıl.
@huvelbaki şubata kadar imkansız 2 yıllık sözleşmem var
@burakg3r 120 tl ödüyolar halledersin
@huvelbaki indirimsiz paket ücretine baktın mı ?
@burakg3r evlerden ırak evlat acısı gibi
Turknetin ekmeğine yağ bal sürüyorlar.
Gene adamlar sadece biraz fiyatı arttırdı kablonet e ne demeli 😂 Komedi küçük enişte durumuna düştümkablomnet resmen nabzınızı yoklamak için gazlayıp kurban ettiler 😂 Yıllardır kablonet diye diye ağızdan ağıza yapılan reklamı bir gecede sildiler bu kadar beceriksizlik tarihte görülmedi 😂
@kizilsakal Mesele fihatın biraz artması değil.Hep biraz biraz artırdılar.Sonuç olarak o zamlar birikip büyük bir hale geldi.S. O. da önceleri paketlerde akn 150 gb sunuluyordu.Sonra 125 sonra 100 yaptılar.Her aşamada fiyat daha çok arttı.
Bunlardan kimse bahsetmiyor.Al birini vur ötekine.