Kota için herkes birşey yazmış. Lütfen bana açıklar mısınız? İnterneti bağlatalı 8 ay oldu. Daha uzun bir süre taahhütüm var. Hızım 16 mbps.
Şimdi geceleri 2-8 arası kotadan sayılmama başladı mı?
Hızım akn kotam dolduğunda, yani benim için 100 gb olduğunda hızım 5'e mi düşecek?
Onun harici bir kota filan olucak mı taahhütüm bitene kadar? #akk #akn #akış #AKKyeHayır
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@tekir Teşekkür ederim
başladı,olmayacak. 78 tl mi ödüyorsun?
son ay 69,75 ödemişim. yani 70 tl. Türktelekom.
benimde aynı 78 lira ödüyorrum nedense ondan sordum
16'lık Ultranet 5'e düşer. Bölgende VDSL varsa VDSL modem alarak az bi farkla 24'lük pakete geçip 8'e düşmesini yada 35'liğe geçip 16'ya düşmesini sağlayabilirsin.
teşekkür ederim. Alırken sormuştum. Bölgemde 20 mbps kadar hız varmış. 24 lük pakete geçmeye gerek duymamıştım. Ama şimdi durumlar değişti. 24lük pakete geçip aakk sonrası 8 e düşebilirim.