#tozluraflar'dan günün anlam ve önemine dair bir imaj gelsin. Kaç yılı olduğunu tam hatırlamıyorum, 95-2000 arası olmalı, zira sonra kablonet'e geçtik. CD zarfı bu. Dial-up bağlantısı için gerekli bilgiler nasıl veriliyordu hatırlamıyorum, ofislerine gidip bir ufak kağıt alıyorduk sanki.
Zarfın arkasında fiyata değinilmiş, yılı bulursam USD kuru kaçtı söyleyebilirim (devalüasyon öncesi olduğuna göre 400 binin altı olmalı (yani 0.4TL).
O 24 saat bir türlü dolmadı gitti.


Allah Allah. Bu CD dergi ile gelmiş gözüküyor. Halbuki ofislerine gidip abone olduğumu hatırlıyorum; demek ki başarılı bir tanıtım kampanyası yapmışlar 🙂
vay be, RAKS! Çocukluğumuzun efsane yerlisi..