Tarifeler BTK'nın onaylamış olduğu tarifeler. Devlet ve iss'ler bir olmuş bizi öpüyorlar. Ben burada iss'lerde suç aramam. Demekki bu iss'ler az bile yapıyor bize, biz bu kadar öpülmeye meraklıysak, yunanistan'da olsa o btk binasını yıkarlar. Sonuç olarak olanlar şüphesiz batının hiper internetimizi ve gsmh'mizi kıskanmasına dalalettir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap