Hahahahahhaa 😀 Theeconomist dergisinin kapağı sapıttı 😀 😀 https://twitter.com/TheEconomist EFSANE 😀 😀 Bakalım resimdeki reisi tanıyacak mısınız ?
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
WTF! Noluyo ya 😀
Hocam normalde ücretlidir bu derginin her zıkkımı ama nedense şahıs ile alakalı makale ücretsiz 😀 😀
Türkiye diktatörlüğe sürükleniyor başlıklı yazının kapak fotoğrafı. Ak gençler ingilizce bilmediğinden iyi bir şey sanmışlar 😀 "Turkey is sliding into dictatorship"
http://www.economist.com/news/leaders/21720590-recep-tayyip-erdogan-carrying-out-harshest-crackdown-decades-west-must-not-abandon
@kemal-dn İyi bir şey zaten yazmıyorlar da hani bu kadar ön plana koymaları çok tuhaf.