Rainbow six'te sürekli nat type'ım strict konumunda ve arkadaşlarımla oyun oynayamıyorum, Superonline'ın verdiği modemden port yönlendirme ayarlarını Ubisoft'un sitesine uygun şekilde yaptım ama çözüm olmadı, bu nat type'ı nasıl Open yada moderate yapabilirim? İnternette dmz ayarlarına yazın diyenler olmuş ama her oyundan önce dmz alanına bilgisayarı yazıp oyundan çıkınca silmekle uğraşmak istemiyorum, tavsiyeniz var mı?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sürekli strict durumunda ama, serverdan değilde benden kaynaklı bence, okuldada wifi'dan bağlanınca strict oluyo, kabloyla bağlanınca moderate oluyo, zaten serverlar sürekli patlıyo