Egonomi cog eyi olduğu için beş bin lira.
#Samsung #Galaxy #HaftalıkGündemeMalzeme #SamsungGalaxyS8

Egonomi cog eyi olduğu için beş bin lira.
#Samsung #Galaxy #HaftalıkGündemeMalzeme #SamsungGalaxyS8

Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Galaxy S2'de dolar bazında aynıydı hemen hemen 1500-1700 civarıydı sanırsam 😀
çok güzel, ben çok sevindim, önümüzdeki sene inşallah s9 için peder beyin arabasını satacagız ailecek 😘🤣😂😅😭
Aaa cidden S9'a 1 nesil kaldı. Ulan ne ara? 😀
Nerdeeen nereye.
https://teknoseyir.com/durum/669784
ekonomi bazılarına çok iyi.