Babam telefon almaya karar verdi bende şu 3 cihaz arasında kaldım 1)Huawei p9 2)moto z 3)xperia z5.
Sizce hangisi daha mantıklı?
Birde en fazla 2100 liraya siz ne önerirsiniz.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ha bide yanlış anlaşılma olmasın babam bana değil kendine alıcak😃.
Mi 5s Plus 6/128de düşünülebilir. Canavar alet.
Mi5 fiyatları çok uçtu son zamanlarda, hem zaten babam onun tipini pek beğenmedi.
@kaan201645alp kardeşim 1800den biraz pahalıya aldı. 2100lük üst bütçenizin altında kalıyor. Sd821, çift kamera, 10saate yakın ekran süresi, 6gb ram, acayip bir şey. Kalan paraya birde mi band2 alınır. Sporada başlatılır baba. 🙂
O internetten baktı biraz kamerasını çok beğendi zaten p9'un, ama aklı moto z'de 😃.
Bir de ben başka sitelerdeki yorumlara pek güvenmiyorum o yüzden buraya sorayım dedim 😃.
Hepsiburadadan xperia xz ye bir bakın
Onunda fiyatı çok iyiymiş.
@orcun zaten bir mağzaya gidip bakma düşüncesi var, dediğiniz gibi asıl kararı orda verecek.
@haypurtiryading biraz baktım ama 5s plus satan güvenilir bir site bulamadım ancak dediğiniz gibi süper alet 😃.
Hepsiburada'da 5s 64 gb varmış o da fiyatına göre çok iyi geldi, yarın bir göstereyim.
Hepinize çok teşekkürler bu saatte ilgilendiniz çok sağ olun seviyorum bu siteyi 😃
Mi5 prime