Bu arkadaşla apartmandan çıkarken kapıda karşılaştım. "Nasıl gidiyor?" dedim. "Ne olsun be abi, sürünüyoruz işte" dedi.
LG G2 ile çekildi (iPhone'a nazire yapıyorum)


Bu arkadaşla apartmandan çıkarken kapıda karşılaştım. "Nasıl gidiyor?" dedim. "Ne olsun be abi, sürünüyoruz işte" dedi.
LG G2 ile çekildi (iPhone'a nazire yapıyorum)


Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nası anladın?
Aynı durum bende de var. Orta kasa aldım internetten çakma çıktı. Antenler doğru çalışmayınca attım çöpe.
2.5 seneyi geçti alet. 1 yıldır falan da kılıfsız kullanıyorum. Şimdi baktım da hakkaten camı baya yıpranmış. Hatta o camla nasıl o fotoğraf çıkmış hayret 🙂 Fotoğraftan nasıl anladın onu merak ettim ben.
Güldüm hocam eyvallah 😀
Salyangozları seviyorum yani bana sevimli geliyor 🙂 pis iğrenç falan değil 🙂 hatta yağmurlu havalarda meydana çıkıyorlar dikkat edin lütfen yürürken 🙂 respect
@ardazeytin Sözde G2 nin lensi de safir tanıtımında baya vurgulaanmıştı. Safir mafir çiziliyor hepsi yaşlandıkça