Şahsen alışkanlık sebebi olarak 5-6 senedir iPhone (şu anda 6S, daha önce 5 ve 4) kullanıyorum. Geçen hafta yıllar sonra valide hanıma telefon almaya karar verdik ve iyi şık bir şey olsun istedim baktım internette de uygun fiyata iyi işlemcili şık telefon olarak Sony Xperia X var, geçen senenin modeli falan olsa da biraz daha fazla verip satın aldık. Onun sim kartın değişmesi gerekiyordu, o iş halledilene kadar meraktan kendim kullanmak istedim. İlk kez güncel android kullandım yaklaşık 1,5 gün ve düşüncem şunlar: Apple'ın bir iki servisini kullanıyorum ve alışkanlık olmuş durumda yoksa kesinlikle o kadar para vermeye değmez, Sony'in bu telefonu günlük hayatta hemen hemen her dalda iPhone ile aynı işi yapar. Düşük ışıkta fotoğraf performansı çok geride iPhone'dan ve güncelleme mantığı çok sinir bozucu (önce 6.0 üzerine bir sürü güncelleme kurdu tekrar tekrar sonra aa Android 7.0 varmış deyip onu kurdu ve onun üstüne yeni güncelleme var diyip diyip tekrar bir şeyler kurdu). Ama öteki konularda hem kendine has çok güzel özellikleri var da hem de gündelik işlerde herhangi bir eksiğini hissetmedim. Tabi 1,5 gün çok yeterli olmayabilir kampsamlı bir değerlendirme için ama ilk izlenimlerim bu şekilde. Alışkanlık kötü şey vesselam.

BeğenFavori PaylaşYorum yap