Merhaba Arkadaşlar,
2012 Volkswagen Polo otomatik vitesli araba için en iyi akü ve kaç amperli olması gerekiyor arkadaşlar. #OtoSeyir
Merhaba Arkadaşlar,
2012 Volkswagen Polo otomatik vitesli araba için en iyi akü ve kaç amperli olması gerekiyor arkadaşlar. #OtoSeyir
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
65A diye biliyorum hocam. Polo Büyüksün'e sorarsanız tecrübeli arkadaşlar cevap verecektir.
Teşekkür ederim arkadaşlar.