Sony yine tasarım olarak bir çöp ile karşımıza çıkacak. Biri şu firmanın üzerine toprak atsın... http://www.xperiablog.net/2017/02/25/sony-xperia-xz-premium-picture/
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

@pabu Sony yine çöp yapmış 🙂
Bu tasarım dilini çok beğeniyorum aslında ama, canımı sıkan tek şey ön taraftaki çerçevede küçültmeye gidilmemiş olması. Ustelik resime göre çok az bi kamera çıkıntısı da var ki ben bunu "OIS var" olarak yorumluyorum kendimce. Özellik olarak gayet efsane olacak S835 filan belki ama, o ön çerçeve benim için düşünme sebebi olacak....
@pabu çerçeveyi bir küçültseler neo'yu emekliye ayıracağım 😀 ama yok sen böyle devam et diyorlar.