Merhaba arkadaşlar, bir konuda yardıma ihtiyacım var. Ben yeni bir klavye aldım(logitech k360). Elimde birde logitech m705 mouse var. Ben iki ürünü tek dangılla kullanabilirmiyim? Veya bu özelliği ürünlerin destekleyip desteklemediğini nasıl anlarım? Birde galiba bir programı varmış bu ayarlar için. Yardımcı olursanız sevinirim. #akış #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.youtube.com/watch?v=Pv8gkWguv6E
Cihazlarınız destekliyorsa Logitech Unifying Software ile ayarlayıp kullanabilirsiniz. Turuncu içinde yıldız gibi bir şey olan simge varsa uyumlu demek oluyor.
Hem mouse hem de klavyenin dangılında o simgeden var. Program ile deneyeceğim.