Warhammer Fantasy ile ilgileniyorum ben. Hobbit ve LOTR figürleri genel olarak fantasy den daha ufak oluyor. goblin kral ölçüsü dolayısı ile daha büyüktür muhtemelen.
@zero2900 Fantasy 6, 7 ve 8 edition ları oynadım. Bizim ekip aos u göremedi. Herkes iş güç farklı şehirler derken dağıldı. Öyle olunca anca hobi için boyama yapıyorum. O da 2-3 yıldır benim ufaklık yüzünden askıdaydı. Bu ara tekrar başlayacağım umarım.
@zero2900 İşte İstanbul o konuda çok şanslı. Pegasus, Karargah gibi yerler var. Her yaştan oynayan adam var. Ankara biraz güdük kaldı hep. Burada da Pegasus açıldı ama gördüğüm genelde Magic dönüyor. Birde oynayan kitle yaş olarak ufak kalıyor artık. Dinazor gibi adamın naber gençler diye aralarına dalması zor 🙂
LOTR ve Hobbit serisi 54mm den daha küçük ölçekli oluyor. 🙂
Değişiyor esasen büyücüler ejderler goblin kral felan baya büyük detaylı. Ama gollum eski metal serilerden 🙂 Siz de mi yapıyorsunuz?
Warhammer Fantasy ile ilgileniyorum ben. Hobbit ve LOTR figürleri genel olarak fantasy den daha ufak oluyor. goblin kral ölçüsü dolayısı ile daha büyüktür muhtemelen.
Bende warhammer aos oynuyorum 🙂
@zero2900 Fantasy 6, 7 ve 8 edition ları oynadım. Bizim ekip aos u göremedi. Herkes iş güç farklı şehirler derken dağıldı. Öyle olunca anca hobi için boyama yapıyorum. O da 2-3 yıldır benim ufaklık yüzünden askıdaydı. Bu ara tekrar başlayacağım umarım.
@smellion beşiktaş pegasus oyun kafeye beklerim 🙂
@zero2900 İşte İstanbul o konuda çok şanslı. Pegasus, Karargah gibi yerler var. Her yaştan oynayan adam var. Ankara biraz güdük kaldı hep. Burada da Pegasus açıldı ama gördüğüm genelde Magic dönüyor. Birde oynayan kitle yaş olarak ufak kalıyor artık. Dinazor gibi adamın naber gençler diye aralarına dalması zor 🙂
@smellion Evet magic daha yaygın istanbul bu konuda cidden daha geniş 🙂
Fantasy figürleri 54 mm ölçüsünde