Degerli ve bilgili arkadaslarim.
Su bilgisayar icin ne dusunuyorsunuz acaba ?
https://pcpartpicker.com/list/cbkgCy
Is icin de kullanacagim,hatta daha cok is icin kullanacagim bile diyebilirim
Degerli ve bilgili arkadaslarim.
Su bilgisayar icin ne dusunuyorsunuz acaba ?
https://pcpartpicker.com/list/cbkgCy
Is icin de kullanacagim,hatta daha cok is icin kullanacagim bile diyebilirim
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://pcpartpicker.com/list/ds849W ram ekledim
Çok iyi sistem. Sanırım fiyat için en iyi sistem bu zaten.
gpu değiş ama. Tavsiyem bu.
@cobra_hd 250 dolara fury alıyorsun niye değişssin. Ayrıca fury kartlarınTflops değerleri çok yüksek. Daha çok iş için kullanacağından opencl başarımları çok yüksek.
@sangreal_1905 aynen fury bu fiyat seviyesinde alinabilecek en iyi gpulardan biri gibi gorunuyor.Titan X pascal seviyesine cikamayacagim icin en iyi secenek bu olarak gordum.
neden direk sunucu satın almıyorsun? 750watt psu bu sistemi kaldıracak mı? hesaplattın mı yani? çift işlemci ve xeon almanın getirdiği faydayı söyler misin?
Sunucu icin almiyorum bunu,buyuk veri islemleri yapiyorum,analizler vs. onun icin aliyorum.
Tam anlayamadım. Bu bellekler ECC mi? #sunucu