@gamsizm aklıma takıldı acaba şuan hangi ekran kartını kullanıyor 144 hz monitörü var onu bilyorum gtx760 yükseltip başka kart aldımı acaba
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
290X'im var. İkinci yılında galiba. RX480 olacak yakında. Freesync nedeni ile AMD ile devam ediyorum.
en iyi seçim freesync monitör ucuz gsync monitörler uçmuş durumda
@brave aralarında çok fark yok. En çok oynadığın oyunlarda performanslarına bak. AMD'nin FreeSync monitörlerde fiyat avantajı ve bellek kapasitesi var. Nvidia ise Physx, driver, oyun için kayıt gibi yazılımlarda avantajı var.
Murat Bey sizde AMD sempatisi var, Levent Pekcan ise sizin aksinize soğuk bakıyor markaya.
@arandur bence asıl levent abi'nin gönül bağı var amd ile, bu yüzden başarısız olması onu kızdırıyor, duygusal bakıyor. murat gamsız daha profesyonelce bakıyor, bi de monitör değiştirmek için para vermesine gerek kalmaması için.