Hala bilmeyenler için...:=))) #CSGO geliş sebebim CS Online kapanmış olması... Çok güzel oyundu, rütbem de vardı getti... Nexon şerefsizliği... Kapanınca steamden indirimden #CSGO ve #Left4Dead2 alarak maceraya daldım... Sevgili @sonergunceler işleri... O günden beri torrent kullanmıyorum... 150 GB AKK yetiyor artıyor... Denemek amaçlı #Doom indirdim 50 GB kota gitti hala yatıyor kuracam deyip... Seyrettiğim kadarıyla sevmedim... Yılbaşı indiriminde #doom3 ve #Crysis serisini alabilirim...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

@kadirg1976 gel şu savaşı bırakalım artık çiftlik oynuyalım ekelim biçelim dedim yok dedin 😀 araba sürelim ticaret yapalım dedim yok dedin okeye 2 daha bulalım okey oynuyalım dedim onada yok ben kumar oynamam dedin 😀 en iyisi alisalih bir top ödünç versin bir maç yapalım biz
illede savaş oyunu diyorsan bayram harçlıklarımızı biriktirip battelf1 alalım şanımızı koruyalım 😀
120,- ₺ kim verecek...:=)))
işteyim sesli izleyemedim fakat, cs nin ilk piyasa çıkışı 1.0 sürümüyle değildi. hl modu olarak çıktığı beta sürümleriyle popüer olmuştu. hatta 0.7 sürümüne kadar sniperlarda crosshair vardı