Eveeet, #BattlestarGalactica 'yı bugün bitirdim. Finali haricinde harika bir diziydi.
İzleyen kimsenin bu şarkiyi unutabilecegini sanmıyorum😁
Bunu sevenin beğeneceği başka dizi tavsiyeniz var mı?
Eveeet, #BattlestarGalactica 'yı bugün bitirdim. Finali haricinde harika bir diziydi.
İzleyen kimsenin bu şarkiyi unutabilecegini sanmıyorum😁
Bunu sevenin beğeneceği başka dizi tavsiyeniz var mı?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
The Expanse
Benim için de şu şarkı çok iyiydi.
https://www.youtube.com/watch?v=qMo7WybtTWI