Teknobiyotik urunleri kac gunde gonderiyor arkadaslar. Urun kargolandi yaziyor sabahtan beri. Ama takip et dedigimde kayit bulunamadi diyor. Mail atiyorum donus yapmiyorlar.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bugün resmi tatildi kargolar çalışmadı ki 😀
Bizim buradakiler acikti hep. Calisiyordu.
Diğer sitelerden alışveriş yaptığımda bu durumla benim de karşılaştığım oluyor. Hatta bazen kargo takip kısmının altına bir not düştüklerini görüyorum: "Kargo takip sistemi kargo firmasının paketi sisteme girme saatine göre değişiklik gösterebilir." tarzı bir not. Sanırım sisteme kargoladık diye girip, sonradan kargoluyorlar.
Umarim erken gelir ne diyim. Hicbir isim rast gitmiyor bu aralar.
bazen takip numarası görünene kadar ürün gelmiş oluyo eve çok şey yapma boşver
Aynı olayı yaşadım takip edemiyosun ama 2 günde gelir