https://www.youtube.com/watch?v=GWVtZJo-HqI
2013 senesinde bir hevesle ön sipariş vererek aldığım gta 5 belki de en büyük hayal kırıklıklarımdan...
https://www.youtube.com/watch?v=GWVtZJo-HqI
2013 senesinde bir hevesle ön sipariş vererek aldığım gta 5 belki de en büyük hayal kırıklıklarımdan...
Son bir saat içinde 255 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gta 5 grafiği şişirilmiş sadece. Gta 6 da düzeltirler umarım oyunu.
Araba kullanmanın imkansız olduğu gir oyundan bahsediyoruz burada. Optimizasyonun rezalet olduğu bir oyundan. "Eğlenceli" dediğimiz seriye "Ciddi" sıfatını takan oyundan. O oyun GTA olmasaydı başka bir seri şeklinde yapılsaydı iyi olabilirdi. GTA San Andreas konusuna hiç girmeyelim, çünkü o açık dünyası olsun, easter eggleri olsun, görevleri olsun, en iyi GTA oyunu idi. GTA V'yi GTA IV'nin olması gereken yerde görüyorum ben.
İmkansız mı? En keyifli araba kullandığım GTA oyunuydu GTA IV. Ayrıca ciddi hikayesi de çok beğenildi. Kişisel olarak ben de çok beğendim.