Moronist @moronist 17 Ağustos 2016 - 10:43 #benimmasaütüm BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 2 arandur @arandur 'Takılmaç' güzel klasör ismi olmuş 🙂 17 Ağustos 2016 - 11:47 Yanıtla Beğen 1 Moronist @moronist Hahdaha sagol 😀 17 Ağustos 2016 - 11:58 Yanıtla Beğen İptal
'Takılmaç' güzel klasör ismi olmuş 🙂
Hahdaha sagol 😀