15'inde yani darbe günü verdiğim siparişlerden ayın 19'undan beri ses seda yok. Sizce ne zaman gelir

15'inde yani darbe günü verdiğim siparişlerden ayın 19'undan beri ses seda yok. Sizce ne zaman gelir

Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de 10 unda verdiydim 2 tane seninki gibi takipsiz hala bekliyorum ama takipli 2 tanelerden benim 1 i arkadaşımın 2 side geldi diğerleri 2 ayda gelende varmış 3 ayda
china post registered mailler 22-23 günde elinizde oluyor
Benim ki de yuntrack ile geliyor 28 inde Türkiye ye gelmiş Türkiye de takipsiz olduğu için meraktayım bekliyorum.